Persian Text

این وبلاگ برای اشتراک گذاری تکست های بلند و شعر های کوتاه ایرانی زیبا و جالب

Persian Text

این وبلاگ برای اشتراک گذاری تکست های بلند و شعر های کوتاه ایرانی زیبا و جالب

در این بلاگ هر شعر و تکست زیبا مخصوصا اونایی که ارزش خوندن دارند رو به اشتراک میزاریم (درسته میزاریم ؛ فقط من نیستم شما هم اگه چیزی دیدید یا شنیدید که بنظرتون جالب میومد در بخش تماس با من برام بفرستید و من اونا رو پست میکنم اسم شما رو هم بالاش میزنم) امیدوارم با هم از زبان شیرین فارسی لذت ببریم ❤🇮🇷❤

خبـر بـه دورترین نقطه ی جهان برسد از نجمه زارع

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ
خبـــــر بــــــه دورترین نقطه ی جهان برسد

نخواست او به منِ خسته بــی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این؟ که پیش چشمِ خودت

کسی کــــــه سهم تو باشد به دیگران برسد

چه می کنی؟ اگر او را که خواستی یک عمر

بـــه راحتی کسی از راه نـاگهـــــــان برسد،...

رهــــــا کنی بــــــرود از دلت جــدا بـــــاشد

به آن کـــه دوست تَرَش داشته به آن برسد

رهـــــــا کنی بروند و دو تا پرنده شوند

خبر بـــه دورترین نقطه ی جهان برسد

گلایـــه ای نکنی بغض خـویش را بخــــــوری

که هق! هق!... تو مبادا به گوششان برسد

خدا کند کــه... نه! نفرین نمی کنم... نکند

به او کـــــــه عاشق او بوده ام زیان برسد

خدا کند فقط این عشق از سرم برود

خدا کند کــه فقط زود آن زمان برسد

نجمه زارع  
  • پوریا دیوسالار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی